Om mig

Mitt foto
Hej är en schysst kille i sina bästa år och livet är en fröjd att leva :)

onsdag 16 april 2014

Saker och ting förndras aldrig

Hej bloggen

Detta är en stort steg tillbaka i tiden då jag åter tar upp min "penna" för att åter igen skriva på bloggen. Är en spännande tid att leva och jag känner hur det pirrar i hela kroppen så den nästan skalvar av förtjusning, här är jag bloggen. Trodde känslan skulle vara annorlunda men känns ofattbart bra att bara låta fingrarna löpa över tangenbordet och se orden formas på skärmen framför mig.

Har sedan jag sist skrev påbörjat en högskoleutbildning som sjukesköterska. Har också jobbat nu snart 2 år inom landstingets hårda ramar som undersköterska vilket har varit en spännande tid. Kände dock att jag behöver utvecklas och ta nästa steg genom livet genom att påbörja sköterskeutbildningen. Jag är fortfarande osäker om jag gjort ett bra val eller inte utan kör bara på med full fart frammåt. Jag brukar tänka på det i bakhuvudet att utbrändhet är något som förekommer om man har för många bollar i luften samtidigt men det är ingenting jag orkar reflektera över.

Har under den senaste tiden roat mig med ett nytt MMORPG som heter Elder scrolls online som jag blivit mycket förtjust i. Har haft mycket svårt att sluta spela sedan spelets realeasedatum. Är ett otroligt roligt spel och jag har verkligen längtat efter spela att bara försvinna i.

Tänkte jag börjar lite kort och gott och tackar för mig den här gången, hoppas på fler inlägg i framtiden men vem vet vad den bär med sig.

Hejdå

Inga kommentarer: